Magazinele virtuale si social media
Social media, adica mediile sociale, sunt astazi o solutie de promovare si intretinere a relatiilor cu clientii pe care nimeni nu ar trebui sa o neglijeze. De ce? Pentru ca in primul rand, statistic vorbind, din ce in ce mai multi romani foloseste mediile sociale, numarul utilizatorilor ajungand sa atinga cifre de ordinul milioanelor, iar in al doilea rand, pentru ca instrumentele de promovare/intretinere a relatiilor sunt accesibile, usor de folosit si cu un impact mare. Foarte multe companii mari din Romania si strainatate investesc bani grei in social media pentru a-si promova produsele si, nu in ultimul rand, pentru a-si mentine actualii clienti. Cum ma poate ajuta social media? Promovarea in mediile sociale tine foarte mult de imaginatia dvs – ce oferiti, cum socializati cu potentialii sau actualii clienti si de modalitatile prin care ii determinati sa va promoveze pagina sunt strategii pe care trebuie sa vi le asumati de la inceput. In mod normal, de acest tip de activitati, la firmele la mari, se ocupa un social media marketer - platit pentru a elabora strategii si modalitati de interactiune cu clientii. Accent pe calitate Calitatea serviciilor / produselor oferite este cruciala atunci cand va axati pe social media marketing. Asa cum impresiile bune se raspandesc usor in aceste medii, si proasta calitate sau lipsa de profesionalism pot avea efecte dezastruoase! Oamenii discuta, comenteaza, trimit mai departe iar asa cum bine stiti - parerile proaste si zvonurile negative se raspandesc mai usor decat cele de bine. Folosirea aplicatiilor – mai mult decat cruciala In social media nu este suficient sa postati mesaje cu ultimele produse si sa intretineti discutiile cu potentialii / actualii clienti. Este mai mult decat esential sa faceti un research asupra aplicatiilor care va pot face viata mai usoara, sau care pot transforma pagina dvs de promovare intr-una mai eficienta, care sa atraga mai multa atentie si care sa mentina publicul mereu activ!