Google vrea mai multa calitate
Internetul, sub forma in care este perceput de multi dezvoltatori virtuali (webmasteri), se schimba. Sau cel putin asa promite Google, cel mai mare motor de cautare din lume, care la aceasta ora joaca un rol crucial in intermedierea audientei pe internet. La nivel de teorie cel putin, interesul gigantului este sa ofere internautilor din intreaga lume mai multe informatii de calitate, clasand mai sus in pozitii website-urile care vin frecvent cu continut web original, astfel lasand in urma agregatoarele de continut si blogurile care ruleaza pe “pilot automat”. Daca pana acum erau dezvoltatori online care castigau bani din bloguri setate sa preia automat stirile si noutatile din alte surse, treaba rezumandu-se la eforturi egale cu zero din partea acestora, viitorul algoritm al lui Google ii va determina pe webmasteri sa aleaga doua cai: fie se apuca de treaba serios, fie isi inchid website-urile! Noul algoritm Google capata noi conotatii chiar si pentru companiile care isi prezinta produsele / serviciile online. Daca pana acum o sectiune cu noutati (blog) reprezenta un mijloc de optimizare (SEO), in viitor aceasta va fi o necesitate, datorita expansiunii internetului, dar si dorintei lui Google de a oferi mai multe surse de informare. http://vacuumsealerresearch.com/ Google spune ca noul algoritm va afecta mai bine de 11% din rezultatele tuturor cautarilor, iar implementarea se va realiza treptat pentru fiecare tara in parte, preconizandu-se ca in Romania sa-si faca simtita prezenta in doar cateva luni. Sursa articolului: blogul oficial Google