Google intra pe piata cupoanelor de reduceri

Groupon, cea mai mare companie de tip "group coupon", cu scopul de a oferi utilizatorilor de internet reduceri de 50% (sau mai mult) la diverse servicii / produse, s-a aflat la un pas de a deveni proprietatea Google – asta in urma unor negocieri riguroase intre acestia si gigantul Google, care de altfel, dezvolta o traditie prin cumpararea de business-uri online. Conform Wall Street Journal, Groupon a cunoscut o crestere uriasa, asta in contextul in care doar intr-un an si-a marit profiturile cu peste 700 de milioane de dolari. Cresterea exponentiala a capitalului, dar si ideea pe care o promoveaza Groupon, a incurajat corporatia din Mountain View sa ofere suma fabuloasa de 6 miliarde de dolari – de altfel, ar fi fost cea mai mare achizitie Google, imediat dupa aceasta aflandu-se serviciul de advertising Doubleclick. Refuzul lui Groupon nu i-a oprit pe cei din Montain View sa-si indeplineasca dorinta, sau cel putin partial – nascandu-se serviciul "group coupon" numit "Google Offers". Ca si Groupon, Google Offers ofera reduceri de peste 50% la diferite servicii / produse – insa functioneaza intr-o maniera limitata, cu o activitate geografica fixa: Portland / Oregon, pentru moment...